13.02.2017

Sting - Fields Of Gold | HOME




Hej! Od początku prowadzenia bloga, miałam w głowie tylko zdjęcia, obrazki które będą opisywały wszystko co ze mną związane. Jednak fakt, że jestem ogromną gadułą w życiu, przebija się przez to miejsce i za każdym razem mam jednak chęć tego 'gadania do ekranu'.

Ponieważ mam taki charakter, że wszystko lubię robić sama, nie mam często czasu na rzeczy, które rozpoczynam i stawiam w kolejce 'na później'. Chyba mam to po tacie i nie lubię jak ktoś robi coś za mnie, bo zrobi to na pewno źle :) Bardzo się cieszę, że przyszedł w końcu moment gdzie biorę głęboki oddech i mam dużo czasu na uporządkowanie wielu spraw, odpoczynek i nowe działania! Chcę zmienić wizerunek bloga i bardziej się jemu poświęcić, tak jak chciałam zawsze :) 
Pogoda nie pozwala robić zdjęć na ulicy, a mam w głowie tyle pomysłów, że jak się zrobi cieplej to chyba nie starczy mi wiosny :) póki co, zdjęcia w domu i mój ukochany czworonóg :) enjoy











t-shirt - Bershka
sweter - Bershka
mom jeans - Bershka
biżuteria - TOPSHOP
kubek - PLNY lala



fot. Michał Tyszkiewicz