17.02.2017

against everything | KOKA


Hej! Dzisiejszy post będzie chyba jednym z moich ulubionych! Jest dość minimalistycznie jak na mnie i w dziwnym połączeniu ale zdecydowanie w moim guście! Uważam, że kurtka 'ramoneska' to obowiązkowy element garderoby, nieważne czy krótka czy vintage czy oversize'owa - kiedyś musi się pojawić w szafie! Ja swoją noszę od kilku lat ale dopiero od niedawna odkrywam jej inne
zastosowania i połączenia. Nie służy mi tylko jako odzież wierzchnia na wyjście ale też zamiast bluzy np. pod płaszcz! Jest mega rozwiązaniem jako dodatek do outfitu a nie jego główny element. Poza tym można zakładać ją totalnie do wszystkiego, do jeansów, szortów, do sukienki a nawet do 'dresów' - jak w moim przypadku ;) mnie podoba się łączenie pozornie niepasujących do siebie elementów albo stylu, z resztą teraz w modzie wszystkie chwyty dozwolone ;) enjoy

PS. Tak, zamarzłam 3 razy podczas zdjęć, fotograf też
















szalik - KOKA clothing
kurtka - ZARA
bluza - Bershka men
dresy - Bershka
buty - Vans sk8 hi oldskool





fot. Michał Tyszkiewicz